اهرام مصر

تصاوير منتخب

اهرام مصر

اهرام مصریکی از اسرار آمیزترین بناها و سازه هایی که تا به امروز ساخته شده است.

بناهایی که هنوز هم مانند راز باقی مانده اند و بعد از قرن ها هنوز هم اسرارشان کشف نشده است.
.
یکی از اصلی ترین مواردی که ساخت این اهرام را به موجودات فرا زمینی نسبت می دهند، این است که در ساخت این اهرام از سنگ هایی استفاده شده است که حتی تا فاصله ی ۳۰۰ کیلومتری از این اهرام هم سنگ هایی از این جنس دیده نشده است.
با توجه به حجم و وزن این سنگ ها، آن ها باید با وسایل مدرنی حمل می شده اند که در آن زمان و با ابزار محدود آن زمان امکان پذیر نبوده است.

شگفتی این بناها و عظمت آن ها باعث می شود تا فکر ساختن آن ها در گذشته با ابزار محدودی که وجود داشته است از بین برود و این گمان را به وجود بیاورد که احتمالا باید رد پای موجودات فرا زمینی در میان باشد.

در بین اهرام مصر قدیمی ترین این اهرام، اهرام جیزا هستند که در منطقه ی جیزا و در نزدیکی قاهره قرار دارند و هرم هایی ۳ گانه هستند که از عجایب جهان هم محسوب می شوند و از بزرگ ترین سازه های دست بشر هستند. بزرگترین هرم ۱۴۷ متر ارتفاع دارد.

توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از اهرام مصر جلب می کنم:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید ... در این وبلاگ تلاش می شود که تازه ترین مطالب همراه با تصاویر تهیه و ترجمه و دراختیار شما عزیزان قرارداده شود، لطفا" نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر شدن این وبلاگ اعلام فرمایید. ایمیل نویسنده :sayeri_h453@yahoo.com

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

اطلاعات سايت

 

گستره

مطالب و تصاویر گوناگون از سرتاسر جهان